Korpa 0

Ovo su naši

Uslovi kupovine

Trokal je dužan da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora izvrši isporuku robe, osim ako nije drugačije ugovoreno.

PRAVO NA ODUSTANAK OD UGOVORA

Potrošač ima pravo do odustane od ugovora o kupovini robe kojim je kupio robu putem sajta trokal.rs bez navođenja razloga zbog kojih odustaje od ugovora i to u roku od 7 dana od dana kada je roba dospela u državinu potrošača, odnosno u državinu trećeg lica koje je potrošač odredio.
Ukoliko želite da odustanete od ugovora o kupovini robe koji je zaključen putem sajta trokal.rs, to možete učiniti na sledeće načine:
slanjem obrasca o jednostranom raskidu ugovora elektronski na e-mail adresu info@trokal.rs.
U slučaju da odustanete od ugovora Vi snosite troškove vraćanja robe i dužni ste da u roku od 7 dana od dana odustajanja od ugovora pošaljete Trokalu kupljenu robu sa računom i popunjenim obrascem o jednostranom raskidu ugovora . Ukoliko Trokal utvrdi da roba koja je vraćena od strane kupca oštećena i korišćena , Trokal nema obavezu da vrati novac za kupljenu robu. Ukoliko vraćena roba odgovara proizvodnom kvalitetu Trokal je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio za robu, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio robu, na način dogovoren sa Trokalom.
Kupovinom proizvoda dajete izričitu saglasnost da se povraćaj uplate izvrši na Vaš tekući račun.

NAČIN IZJAVLJIVANJA REKLAMACIJA, MESTO PRIJEMA REKLAMACIJA I NAČIN POSTUPANJA PO PRIMLJENIM REKLAMACIJAMA

Saglasno Zakonu obaveštavamo Vas da reklamacije na robu kupljenu putem sajta trokal.rs možete izjaviti elektronski na e-mail adresu info@trokal.rs, ili poštom na adresu Trokala. Takođe, dužni ste da dostavite robu na koju se reklamacija odnosi, kao i račun na uvid.

Po prijemu reklamacije izdaćemo Vam pisanu potvrdu i elektronskim putem ćemo Vas obavestiti da potvrđujemo da smo primili Vašu reklamaciju, odnosno saopštićemo Vam broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju. Odgovor će sadržati odluku da li prihvatamo reklamaciju, izjašnjenje o Vašem zahtevu i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 30 dana od dana prijema reklamacije. Dužni smo da postupimo u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko smo dobili Vašu prethodnu saglasnost.

NAČIN PLAĆANJA

Proizvode sa sajta trokal.rs možete platiti pouzećem ili karticom direktno na sajtu.

DOSTAVA I CENA USLUGE PREVOZA

Vršimo isporuku od vrata do vrata za sve porudžbine na teritoriji Republike Srbije u saradnji sa kurirskom službom. Troškovi dostave zavise od gabarita samog paketa i u skladu su sa cenovnikom kurirske službe. Ukoliko porudžbina prelazi iznos od 10.000,00 dinara usluga isporuke se ne naplaćuje. To takođe možete videti u poslednjem koraku, detaljnom prikazu Vaše narudžbenice, u kom su obračunati ovi troškovi. Naručivanjem dajete svoju izričitu saglasnost za plaćanje troškova dostave.

PREUZIMANJE POŠILJKE

Vaša pošiljka će Vam biti dostavljena putem kurira na adresu koju ste naveli za isporuku, i to u periodu između 8-17h, subotom 8-16h. Iz tog razloga Vas molimo da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je da vizuelno pregledate paket kako bi se uverili da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, potrebno je da odbijte prijem pošiljke i da nas odmah obavestite o tome.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja možete slobodno preuzeti pošiljku i potpisati kuriru dostavnicu i platiti robu ukoliko ste kao način plaćanja odabrali plaćanje pouzećem.

Dužnost kurira je da pokuša da svaku pošiljku uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da Vas kurir pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbine i ugovori novi termin isporuke, ukoliko Vas ne zatekne na adresi koju ste naveli za isporuku. Ukoliko ni tada ne bude mogla da se izvrši isporuka, pošiljka se vraća nama. Po prijemu pošiljke, naša je obaveza da Vas kontkatiramo kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili o ponovnom slanju.

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za  informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.  Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti  kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u  trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost  neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA

U ime Trokala obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih  naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i  podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim  običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući  mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške  kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Trokala (i poslovni  partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne  mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno  najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad  Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog  trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

U  slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih  kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Trokal je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i  Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava  na račun korisnika kartice.

PDV

PDV uračunat u cenu i nema skrivenih  troškova

Osnovni podaci:

DOO TROKAL
Maticni broj: 17398687
PIB: 100808145
Brodarevo, B. Jedinstva bb, Prijepolje, Srbija

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Add to cart
Compare

Prodavnica

Kategorije

KASMIR 7 24 0465A KEMIK NAVY

Tepisi

VITRIN ANTRAZIT.1

Gumirani

KASMIR 7 24 0641A NAVY GRAY.1

Kašmir

VUNA ISMIR BEZ 3

Vuna

SOHO SH015 GREY BONE 3

Soho

ATHENA 0051A L. GREY F WHITE B 4

Reljefni

ARTEMIS 1937A A.GREY BLACK 2

Ravni

SPACE 0063A LILAC 2

Čupavi

PURE CARVINO 0086A GREY KEMIK.1

Dečiji

TWIST CARVINO 0712 BONE D.BROWN

Staze

lux 0001

Gumirane staze

BODRUM 0277 BLUE GREY

Tepih staze

kuber industries pvc anti skid welcome door mat black ctltc11171 454408 l

Otirači

Divine SavagesGEO AVIARY BATHROOM e1630070526864

WC setovi

Ostalo

O nama

Maloprodajni objekti

Kontakt

Blog

Tvoja Korpa

Vaša korpa je prazna

    Filteri